grrr -.-

ohh hyee assalamualaikum !


grr -.- tengah kebengangan skrg . weyy jantan ? setakat muka hang hnsem , ingt nk bangga sngt ka ? haha . Laki aku lg hnsem ta kcoh cm hang la woi ! aku cukup ta suka yg control2 macho ni dok buat taik , sombong cm haramm wei -,- setakat hnsem hang tu bole bwak smpai kuboq ka ? ha ! blah la !


okey sbntar td , adalah emosi seorang perempuan yg agak pnas pnas ! haha :D aku geram la wei , muka tak sehensem tp perangai ya rabbi kalah kan domokun nih ! mcm taik -.- so guy , don't be so arrogant ! arrogant fou your own good tkpaa ! jgn arrogant cm takthu apa and pshyco cm jantan2 yg actually buat2 hnsem kt luaq sna okey ! aku knai lg bnyk lki hnsem lah , ta se arrogant hang . Setakat muka sekupang cm hang ? dkt tempat org dok main tikam tu pon belambak weeiii !

Sekian , dprd saya Nur Azra Zulaikha Bt Azmi melaporkan berita di tv azra hooyeahh ! Asslamualaikum :)