bad day

assalamualaikum , hyee ! Today nk share dgn korang2 semua cerita sedih aku :) well hri nih , aku dgn sehappynya pkai lawa2 nih fuhh ~ mcm mak datin kau , sbb nk jemput MOHD ZAEM balik, excited gila2 nk jemput dia an , dh sampai kt jeti dgn cuaca yang ....


yeah , nmpk kan ? well tggu dlm kereta nk dkt 3 minit , tak tahan keluar then pg cri dia nk dkat 1 jam :) hee , tak lma pon ! Jumpa kwn2 dia tnya , 'zaem mna ? ' dpa ckp ' taktau ' takpalaa , dgn hati yg sabar tggu lg ! Then aku tk than dah akuberanikan dri aku msuk bas yang ....



yeah . cri2 tak jumpa pon , then suddenly jumpa dgn kwn zaem yg btul2 punya ckp zaem mna ? zaem blik dah . Aku dgn hti yg hncurr ! mengis dlm hti , msuk dlm kreta dan plan2 menangis sat -.- sooryy , aku mmg emotional . But sekarang dah skit okey lah . Entah lah , okey la kot an an . Okeyla skrg pon tkda mud sngt ni . babyee Assalamualaikum :)