buzz buzz. !

assalamualaikum : )
hows your day ? 
great ? bad ?

okay now stop takling about days .
I'm telling you guys about my new school : )
hee . first time masuk all the guys were so kecoh .
you no what i mean rite ?
they were like
"we we cikgu nma spa budak tu"
and i was like 
"-.-"
then diorg ckp
"peah nma dia woi !"

i was like 
"bodoh punya langsi =.='"

ta hpe2 budak laki sekolah baru ni actually 
mulut diorg lbih pedass dari perempuan : )
seriusly 

Okay forget about the langsi's boys 
Now im gonna start my new journey on my new school 
thu tak aku ambek ape ?
ACCOUT 

haha ! add math ade , fizik ade ~ semua ada !
OMFG !
hahah :D
nvm la , dh msuk frm 4 an ?
so kna korban skit .

Okay , after balik dri sekolah .
Satu hamba allah telah text saya yg bernama MUHAMMAD ZAEM ZULKEPLY : )

I miss you ;)
then , I text him smpai now kot .
But skrg dia pg ambik kaka dia .
so i dnt noe where he goes ~
okay .
I think that's all for today : )

bubyeee !