cinta itu sakit .


cinta itu boleh dibuat Blabla ~ Dah melalut dah ! The main reason dalam post ini ialah CINTA ITU SAKIT ! Ini adalah jwapan drpd ssetengah org yg sedang bercinta :

1. perghh , cinta mna skit ! steady ja , kita kna la pndai kawal dlm perhbungan kita .
2. mmg sakit , terlmpau sakit .
3 tak skit mne pon , org yg selalu trbwak terlalu ambik serius . Take it easy lah .

HHA , rse2 anda semua la kn ? cinta itu sakit tak ? bg aku , cinta tu semua . Sakit , pedih , gembira , blushing , semua lh ! Aku tengah ckp pasal cinta sekarang sbb maybe aku dh tahu ape mksd cinta kt . cinta tak perlu ditunjuk melalui sentuhan , dgn perangai dia pun kita thu dh kn ? So , kpd psagan bercinta yg suka pegang-2 tu . Berjga2 , jgn sampai dh terlanjur bru nk ketuk kepala kt dinding , ambik tali gantung siap gntung kt atas siling . Jangan wei :) Semua masalah ada jalan penyelesaian . Cinta , ramai org suka bercinta kan ? reason ? sebab ? sja syok2 or ? dah jumpa true love ? kalau sj syok2 mmg dinsihatkn jgn lah nk main kn hti ank org cik kak or cik abg . Saya hanya menasihati drpd pengalaman saya sendiri .

once you curang . walaupun psangan anda tak thu anda curang ke tak , dlm mse yg sma anda pun tertpu dgn dia . So the main point is , once you curang , psangan you pun akn curang blik :) So ? fir2 lah dlu eah ? Bukan nk ckp dri saya ni PERFECT , tak pernah curang ? aku pun pernah curang , and apa yg aku dpt blik ? PARAH -.- jd jgn jd mcm saya :) jgn jd bodoh . If cintakan seseorg tuh , just do it your own way . jgan tru org lain ~ If syg kn dia , tnjuk kt dia yg kau syg dia . Jgn bermain2 dlm cinta .

Cinta itu serius , bkn utuk dipermain kan ;)

I love my by , Zaem Zulkeply . Dengar tak nih ? I love you , aku tak pernah pndg bnda lain selain hti hang . Aku tak pernah nk lelaki lain slain hang . Iloveyouu , aku bahagia dgn hang sayang :)

so sekian drpd saya :)
Assalamualaikum !