boo yeahhh !

assalamualaikum !
apa khabar semuanya ? haha :D
asal enrty cm taik ni ?
hee :D
whats up yooo ! haa , baru oke skit . Soryy peeps lme dah ta update an ? bsy ckit lahh : D nk hbes dah cti sekolah , uwaaa ;( cuti la lagi ! plish plish ? haha :D mcm mne holiday korang okay tak ? ke k.o ? ok lahh ! kan kan ? ade yg blik kg , ade yg dduk ats ktil smpai hbes cti HAHA :D ade yg melanguk tngok tv je , mcm2 lah ! aku plk menghabis cti dgn kerja wahh ! hbes dah kerja sminngu ni ! esok hope keluar lah dgn suami taik kan kan :D taktau la dia bole llus ke tak ujian lesen dia tuh :D ok dah dah ! mls nk crita psal dia , SAKIT HATI .

Okey smbung blik , kerja aku mmg memenatkan -.- fuhh ~ smpai hilang 5 kg la :D krus sudah ! gaji dah dpt , AGAK tidak memuaskan sbb skit~ nk kte bnyk bnyk lah ~ tp entah la , bg aku ta ckup kot ^^
And actually aku dah permenantly pkai tdung dah skrg :D rmai suka aku pkai tdung termasuk laki taik aku tuh , tp actually aku tak suka . Tp entah , tba2 hti terbuka sngt2 nk pkai tdung , mcm2 tdung aku bli , termsuk shawl ! ohh yeahh ! skrg aku dah gila shawl , ade stu shawl aku bli nk cecah 100 ++ sbb dia cottan .

haish penat satu minggu ni -.- okey lah ! tak lrat dh nk bbel , bybye assalamualaikum bybiess ;D