T U DU N G

Okey guys , lets talk about tudung :D
First of all , memang dah lama mama aku suroh aku pakai tudung , BUT ! aku buat tak tahu je :( sorry mama . Thu knapa ? sbb bg aku bla dh pkai tdung , semua perangai and tingkah laku kita akn berubah jugak , bukan stkat menutup kepala je ok ? dats y agak lama skit aku nk berubah ni , HAHA . Mak aku ckp , aku pakai tudung lebih lawa ang nmpk solehah skit . Tba2 my dad menyampuk ! Dia ckp , pkai tudung ni bkn kire nak atau tak . , Ia wajib ! :D Aku diam je :p I'm not ready la mama! yg tu je jwpn aku kt MAMA . Then mama ckp , "ohh , azra mati , tngu ready ke syg " ADOI , kena blik !

anyway ni gambar aku pkai tudung:)
 Hahaa :D mcm wanita solehah , ignore kawan aku tu ok ? hee ~ okey back to our story . Aku suka baca blog orang , then ade stu saat ni , aku terclick blog kakak ni ! damn gila lawa dia , dia bg aku semangat nk pakai tudung !

Lets watch her awesome photos !








lawa kn dia ? omg . I love her suddenly ! HAHA.  She's inspired me so much to wear tdung !

to all my followers <3 doakan aku , supaya cpt2 pkai tdug keyh ? babye :D dats all for now ! :D