new school !


wah sekolah baru ? macam fuck doe , ta suka gila2 sekolah baru ni . "Biasalah , convent ." ayat tu lah yg diulang oleh kawan2 aku . Memang budak2 dia mcm fuck , aku ulang F U C K memang aku benci , kecuali yg sesetengah tu lah , ade yg baik , ade yg buat2 baik , ade yg jahat mcm pukimak , adoi , aku menyesal pindah , tidak beria2 sngt nk pindah , tak sangka sekolah perempuan semua mcm ni .
okey , sebenarnye bukan yg ni yg aku nk citer , but yg ni ..

okey dah bapa hari dah aku ta pg sekolah , sbb mak aku dmm , and aku plk kekadang skit . ade Pn**** ckp aku dh tnjuk belang ? kau apa pasal ckgu ? mau cri gduh ka ? aku bkn sja2 tkmau pg sekolah , kau taktyau perangai aku , kau jgn sebok mengate aku blkg aku okey ? then tba2 plk kwn aku ckp ********* menyampuk ckp cikgu and sokong ape ckgu tu ckp. Ni lg sorang , wey kau ingt aku tkut sngt ke dgn kau ? sedar dirlah wey , dahlah hindu , kawan2 aku bnyk nk belasah kau , aku kesian kt kau sbb kau tu ank hindu je = = ' tolong lah , stkat muka mcm kau berbelion2 ada kt chow kit road . Mmg drii dlu lg an kau ta puas hti dgn aku ?

dats y aku tak suka pergi sekolah convent , sekolah convent lg terok pd sekolah campur . sabar jela , stakat yg aku boleh sabar .! tak boleh sabar aku belah ar dri sekolah tuh , tnggu ape lg babe ! 

dah2 , aku badmood bye !